Utmaning

För att liva upp stämningen denna lördagkväll tar jag mig friheten att bygga upp en utmaning som jag själv kommer svara på och sedan skicka vidare till några andra bloggare. Jag hoppas att du som får förfrågan om utmaningen kommer godta den och sedan skriva in dina svar på din blogg. Kanske att du kan starta en ny utmaning som du antingen skickar tillbaka eller sänder vidare. - Have fun!

Vad heter du?: Hanna.
Varför har du en blogg?: Så att du kan läsa om vad som händer i mitt liv och för att det är roligt att skriva.
Vad gör du på dagarna?: Just nu försöker jag hitta ett boende och en ny Folkhögskola.
Du får välja tre saker som du skulle ta med dig till en öde ö: Hängmatta, en kompis och en bra bok.
Du vinner 48 miljoner kronor, vad gör du med dem?: Ge pengar till WWF och utsatta barn/människor i u-länder, familjen och vänner. Sedan skulle jag försöka skapa mig ett bra liv och resa.
Tycker du om ditt utseénde?: Egentligen. Jobbar på det.
Du får välja mellan en hemmakväll eller en kväll på krogen, vad väljer du?: Är trött på att sitta hemma så jag väljder krogen, men inte för offta.
Träning eller godis?: Träning. Fast godis. Men träning.
Du får resa vart du vill, vart åker du?: Australien, New York.
Studera eller arbeta?: Studera.
Vilka bloggar tycker du om att läsa? Länka: Jag läser de bloggar som finns till vänster under "Studsa vidare?" men även Blondinbella, Englas Showroom och ibland Stina Lee.
Vem fick du den här utmaningen ifån? Länka: Mig själv.

De jag utmanar är Ronja, Hanne, Liselotte, Sandra och Anna.
Lycka till!


Avtryck
Postat av: Anonym

2009-03-21 @ 23:45:32
Postat av: Hanne

Man tackar ;P har svarat men är smått trött, det har vart Bandy och födelsedags firande idag .. men jag lovar att skriva en egen .. Kan inte vi ses någon dag ? kramar

2009-03-21 @ 23:49:23
URL: http://stjearnan.blogspot.com/

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0