Vem är jag?

Jag heter Hanna och är 23 år.
Vissa skulle beskriva mig som en glad, rolig, naiv, hoppfull, galen, äventyrlig, lekfull, barnslig, smart, impulsiv, annorlunda, snäll, omtänksam, söt och knasig pessimist. Kan inte mer än att hålla med.

Försöker alltid se saker ur en positiv synvinkel och ger alla en ärlig chans. Tycker om människan i sig, spelar ingen roll hur du ser ut - det vackra kommer inifrån.

Tycker om att läsa böcker och bloggar med texter som berör, gillar att smaka på orden. Är både seriös som oseriös då jag gärna tittar på såpoperor och vill lära mig allt om människans sätt att tänka, samhällets uppbyggnad och allt som berör detta ämne.

Vad jag skall arbeta med "när jag blir stor" är ännu inte fastställt. Har många idéer men för tillfället skall jag njuta av livet på ett annat plan, studierna får vänta till augusti då jag förhoppningsvis befinner mig längre upp i landet på en skola för skidåkning och allmänna ämnen.

Livet tar många vändningar, och man vet inte var man hamnar förräns man är där.

Avtryck
Postat av: liselotte

hey babe ! kikar in då !!

2009-03-20 @ 20:08:13
URL: http://liselottejakobsson.blogg.se/

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0