Bloggen

Pink Cupcake är bloggen som skribenten Hanna håller i, om du vill veta mer om mig klicka på fliken "vem är jag?".
Som de flesta andra bloggar handlar det om en person, mitt tycke och tankar i de mesta ting. Livsförändringar till höger och vänster är bara förnamnet, strävar efter lycka och balans i alla kategorier.

Tanken bakom bloggen är att folk runt om i Sverige skall kunna följa mig i text och bilder, och även för dig som inte känner mig. Har levt tre år i Västerås och skall snart flytta till Göteborg för att sedan, förhoppningsvis, flytta upp i landet och leva ut min dröm; skidåkning.

Följ vad som händer nu och vad som kommer hända eller redan har hänt. Följ tankegångar och idéer som tillslut blir till verklighet. Följ min strävan efter att bli en bra människa. Följ min förhoppning om att lyckas innom det område jag tillslut kommer att välja. Om du vill.

Avtryck

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0