Stor livsförändring

Efter att ha berättat för min familj kan jag nu berätta för er. Jag och Daniel är inte längre ett par. Efter att ha pratat igenom vissa delar utav vårt förhållande kom vi fram till att det var för det bästa. För oss båda.

Som ni nu förstått skall jag inte bo kvar i Västerås, studierna på folkhögskolan är pausade sedan ett tag tillbaka och jag kommer inte återvända som planerat i augusti. Istället blir det flytt till Göteborg, kära hem, och sedan åker jag nog längre upp i landet för att studera på en annan folkhögskola nära skidbackar.

Min stora dröm har alltid varit att befinna mig en längre tid, antingen arbetandes eller studerande, vid någon utav våra (eller Italienska alperna) magnifika skidbackar där skidåkning står på "to-do-list" varje dag. Att utvecklas både som person, få kunskap innom skidåkning och utbildning är extremt frestande. Nu när jag har chansen kommer jag ta den.

För tillfället är det mycket som skall fixas innan flytten blir av, inkomst, studier och ett boende. Detta cirkulerar i mina tankar och jag jobbar på att få allt att gå ihop.

Vill avsluta detta inlägg med en fantastisk låt sjugna utav fyra fantastiska killar. Lyssna om du har tid. Rysningar är bara förnamnet. Det är att ta i och säga att det är min och Daniels låt, men på många sätt stämmer det.

Avtryck
Postat av: DonVito

bra att det löser sig mellan er..du klarar detta..jag tror på dig..hoppas du hittar din Ro ...massa kramar på dig tänker på dig..

2009-03-19 @ 00:09:01
Postat av: Hanna

Tack söta du! Gör mitt bästa men oj vad mycket jobb det är. Den kommer komma när allt är på plats, är säker på det. Tänker på dig med. Hör av mig när saker och ting satts i rullning, på riktigt. Kramar!

2009-03-19 @ 00:23:44
URL: http://pinkcupcake.blogg.se/

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0