Ser ljuset i tunnelns -ensamhetens- slut

Att vara ensam skall  tydligen vara bra. Att finna sig själv på alla plan, komma i kontakt med både hjärna och hjärta och hitta balansen. Det håller jag med om. Men när man kommer till själva ensamheten är det ett arbete i sig. Bearbeta tankar och få planer till verklighet är inget som går på en dag, även om man önskade att det vore så.

Imorgon skall jag träffa Aram, den har vi hört många gånger förut (tror inte att det kommer ske) och Daniel har precis pratat med sin mamma angående mina saker i hennes förråd. Det är dags att hämta dem. Själva processen är jobbig, men slutet kommer bli fantastiskt.

Jag hoppas att ni håller tummarna inför tisdag, då svaret från Hålland kommer. Tänk om jag kan flytta upp redan nu. Som sagt. Tisdag. Håll tummarna.


Avtryck

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0