BLOGGNYTT - Hoppsan, så det kan gå!

Har lyckats trolla bort menyn.
Har kontaktat killen som sköter Designa Din Blogg så förhoppningsvis kommer jag få svar om ett par dagar. Han har otroligt mycket att göra så jag blir glad bara han kontaktar mig.

Om det skulle finnas någon som kan HTML jäkligt bra och kanske skulle kunna lokalisera felet i kodmallen får väldigt gärna kontakta mig.

Tills vidare, håll ut.
Menyn kommer tillbaka.

Avtryck
Postat av: Agnes

Tack! Det är verkligen kul att sitta och pilla som sagt :D Det enda jag vill ha som jag inte har nu är "Dagens Citat" som rullar av sig själv varje dag.. Men det vill sig inte -.-

2009-03-23 @ 09:05:31
URL: http://nikonian.blogg.se/

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0