Åre och Fantastiska bror och vänner

Kom precis hem från skolan och svaret var kanske inte det vi hade hoppats på. Det har helt enkelt gått för lång tid in på terminen, skall tillbaka imorgon för att söka in till augusti och kanske till andra skolor med andra inriktningar. Funderar på om man skulle söka någon som har med teater och drama, bild och form eller liknande. Då behöver jag heller inte flytta från Göteborg. Men prio ett är skolan i Åre.

Vad som händer nu är näst intill ännu oklarare. Göteborg blir det i vilket fall. Men vad som sker där är ett frågetecken.Min fantastiska bror har erbjudit sig och sin lägenhet, Anna har sagt att jag kan stanna hos henne en vecka (tack!) och JohnJohn har sagt att jag kan bo hos honom, sova där. Underbara gullungar. Vad skulle jag gjort utan er?

Avtryck

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0