Angående Gina Tricot

Har ni varit inne i en Gina affär på sistonde? Det har jag, och vilken besvikelse.
När kedjan var ny hade de hippa, häftiga och riktigt bra kläder som kunde varieras till allt möjligt. Basplagg som festkläder - de hade det! Prisvärt var bara förnamnet.

Nu, några år senare, har de landat i total katastrof. Jag vill inte skylla på modet för mode gör inte att kläderna ser billiga och extremt fattiga ut, Gina gör det. Dem har lyckats. Det fanns klänningar i alla skrikiga färger, jeans som såg ut som Hippiebyxor och något rött plagg med "guld" smyckning, frukansvärt! Jag fann två plagg (TVÅ PLAGG!) som jag kunde tänka mig att köpa.
De har gått från en riktigt bra klädaffär till ett skämt! Att gå omkring i kläder som ser billiga ut är väll inget någon vill, eller? Men det kommer du göra om du handlar kläder från Gina. Tråkigt.

Måste berätta om det plagg jag såg på "kavaj avdelningen", skrattade så jag grät. Tänk dig en sparkdräckt utan sockor - i grå skalig leopard mönstrat tyg. Det har bara gått för långt.

Min kommentar: "Eh. Jaha. Den skulle man ju kunna tänka sig att sova i."
Arams kommentar: "Den skulle jag inte ens torka ändan med!"

Avtryck

Knappa ner här:

Namn:
Guld-kommenterare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0